Fuckin´perfect

Har precis kommit hem från säsongens första longboardtur med Sofia! Hon ville nämligen lära sig åka, och nu är hon pro. Så en longboard kommer bli hennes nästa inköp. Lätt! Nä men det var väldigt kul som vanligt och Sofia är goo och hur bra som helst. ♥

Innan dess var jag på torget och checkade skor blandannat, men jag har inte riktigt bestämt mig. Efter det åkte vi till lundbystrand och checkade fäktning, eftersom det är sm i helgen. Imorgon ska jag tävla, och det ska bli riktigt kul, liksom senior SM.
Nä, nu ska jag hjälpa mamma och laga mat, för min käre far fyller år idag.
Sen måste jag ta det vääääldigt lugnt.
bajs

Kommentarer
Postat av: issa, isabelle knutsson / elevating.blogg.se

Ska du tävla Sm :D? Gott, bonne chance ;D



2011-04-16 @ 21:18:17
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0