Happy Birthday

Idag är det ingen vanlig dag, nej idag är det Beas födelsedag! Grattis på 15 årsdagen bästa vän!
Jag älskar dig very much. Kom ihåg den dagen jag lärde känna dig, och den dagen kommer jag aldrig glömma.
9 år sedan nu, 9 års fin vänskap. Det du och jag har slår inte många.
ååh du är så sjukt bra, det går inte att beskriva. Men tack för alla fina stunder med dig, tack för att du skrattar åt mina torra skämt (?) Tack för att du alltid gör mig glad, Tack för att du var med och delade den bästa dagen i mitt liv med mig. Det finns så sjukt mycket jag vill tacka dig föör.
Du och jag har växt upp tilsammans, och jag delar väldigt väldigt väldigt många fina minnen med dig.
Minnen som jag kommer ha kvar resten av livet. När vi var små var det du och jag mot världen.
hahaha seglarskolor, fotbollen, skolan, alla tältnätter med dig och alla gånger du bara kommer hit och gör mig glad. Och i somras, kommer du ihåg? Jag ser fram emot alla upplevelser med dig, och det skulle vara så sjukt awesome om vi åkte någonstans i sommar, eller Peace and love. Du betyder jätte mycket för mig, och bilderna är sjukt fina. Punkt slut.
OCH GRATTIS IGEN ! ♥
Men det är inte slut. Ser fram emot alla saker jag kommer få uppleva med dig, speciellt i sommar. Fan vad awesome om vi åker någonstans tillsammans, eller Peace and love.
När du kommer hem ska jag krama ihjäl dig, för jag saknar dig också.
Ha den bästa dagen i Sälen, för det förtjänar du.
Bilderna är jätte fina.
Punkt slut.
OCH GRATTIS IGEN ! ♥

Kommentarer
Postat av: Clara

ja asså bilden har jag ju tagit, men jag antar att det är urklippen på väggen du menar :P från Café!

2011-02-18 @ 10:55:42
URL: http://clarasklubbland.blogg.se/
Postat av: Clara

nja det var ganska länge sen, typ två tre nummer sen... först var det håkan, sen typ oskar linnros eller något sånt, sen plura. så det var ett tag sen...

2011-02-18 @ 13:01:13
URL: http://clarasklubbland.blogg.se/
Postat av: CJ

Vilken jättesöt katt!

2011-03-05 @ 00:54:36
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0