okej då, lite förbannad

HAHAHAHAHAH. Årets p3 guld gala var ett stort jävla skämt. Robyn? vafan? Tre priser?
Som alla borde tillhört Håkan hellström, eller åtminstone Oskar linnros eller Daniel Adams Ray.
HON SUGER. Och ja, jag vet ganska mycket om hennes musik så jag snackar inte om folk jag inte vet någonting om.
(ja, jag vet ganska så jätte många som gör det, FU)
I am in the corner watching him kiss her. Why can´t you see me i´m right over here?
Det är det jag snackar om musik som inte betyder någonting, för det gör den ärligt talat inte.
Okej då, dem redigerar iallafall inte hennes röst i radio. Men ändå, hon suger.
Håkan, du behöver inte något jävla pris. Du kommer alltid vara en vinnare i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv; ja visst är den.

tyvärr inte, skulle gärna göra det!

håkan<3

2011-01-23 @ 19:02:16
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/
Postat av: BEA

Robyn är ju visst bra! tyst med dig anna. dock så är håkan bättreeeeee. så håller med dig ändå. haha.

2011-01-23 @ 20:52:35
URL: http://beaandcrew.blogg.se/
Postat av: /issa/ evelating.bloog.se :)

Håller fullständigt med!

det va faktiskt inte vi som valde att spela "i kissed a floor in a country" på radion..

och skulle den va bäst?

skulle den vara med i ALLAS filmer?

nej dåså!

Värdig vinnare hade vart oskar linnros för han gjhort den "från och med du" låten.. den är ju med i alla filmer:)

så de va lite fail..

2011-02-05 @ 23:47:15
URL: http://evelating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0