CT24

Sitter på café tintin, eller CT24 som det nu heter och dricker caffe latte. coolt va? Tänkte det.
Har precis varit på repetion, ska ha konsert senare.
Under pausen nu ska vi sitta ett par timmar här. Jag ska plugga, kul va?
Igår var jag i stan. DET VA KUL. Det gick rekordsnabbt, köpte en tröja och en sportbehå. Interessant va??
Letade efter en ryggsäck men hittade inte någon jättesnygg, ska tillbaka dit snart och leta.
Sen åkte jag hem och tränade, det var jobbigt.
Snackade med mina föräldrar om massa saker. Bland annat peace&love, tävlingar framöver och MALAYSIA!!11
Åh herregud vad kul allt det där är. Jag lever typ för det.
Nä, nu ska jag plugga. HADE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0