Du är starkare än vad du tror

VAFAAAAN??? Höll det inte på att bli vår precis?! Jag som hade börjar bli glad åt det. Och nu fucking regnar/snöar det.
MEEEEEEEEN. Nu gäller det att se saker från den positiva sidan!
FÖR JAG SKA SE HÅKAN OM 46 DAGAR!!11 Beställde biljetterna i söndags och jag är överlycklig!
Åh herregud. Det kommer vara så perfekt. hfkdshjfslkfhlsfhslfsd. Så glad är jag just nu.
För det mesta fungerar nu förtiden faktiskt. Det går bra nu.
Okej tillbaka till Håkan. Det kommer vara vår då, right? Då kan man köa utan att frysa häcken av sig+ ha på sig converse och kanske shorts??
Sticker till träningen snart, mitt liv nuförtiden.
Jag ska nog lyckas



Kommentarer
Postat av: Anonym

Satana Perkele Vojjavitto!!!!!!!!!!!!!111111

2011-03-10 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0