Everybody looks to the left

ååh vad förbannad jag blev igår. Igår när jag kom hem hade jag tänkt fixa klart mitt motionsprogram, men jag var så sjukt arg och förbannad. Sen misstänker jag att jag har fått blindtarmen också. Det gör sjukt ont.
Men iallafall, jag kollade på house en stund och sen kändes det bättre. Så jag fixade lite med mitt program så det kan nog gå rätt bra idag.
Nu sitter jag med goa klasskamrater utanför skolan för vi har håltimma, igen. Det kallar jag CHILL. Idag måste jag bara skriva lite på två arbeten, chill. Och jag kanske ska sticka till stan direkt efter skolan också. Och sen träna.
Peace.

Kommentarer
Postat av: vendela

and everybody looks to the right!

2011-05-13 @ 13:47:57
URL: http://mydaybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0