Fortsätt, när du fallit tugnt

FRIDAY FRIDAY
Heelg! Fan vad underbart! dock kommer jag behöva plugga en del i helgen, men inte så mycket. Sen har man ju massa andra timmar på sig att hitta på massa roliga saker. Egentligen skulle jag åkt till kungsmässan nu med mami och kolla på jacka, men det blev inte så... Hon ska till Spanien i helgen så jag har beställt lite grejer nu. Men jag är iallafall galet trött så jag ska bara ta det lugnt hemma nu. Städa mitt rum och kanske plugga lite.
Förresten, kom på förut hur mycket jag saknar dig, asså dig. Så som du var förut. Saknar en gammal vänskap. Fan. Kommer alltid att komma ihåg dig för den du var, inte för den nu är nu. Vet att folk förändras men det har gått över gränsen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0