Fortsätt, när mörkret kommer och allt gör ont

Fan... Skulle inte försöka gå ut och springa. Fuck Benhinneinflammation. fuck fuck fuck. Den har hindrat mig för mycket nu. Om den hindrar mig från att uppfylla min dröm nästa helg vet jag fan inte vad jag gör. Operation nästa. Men grejen är att det första man gör när man har problem med benhinnorna är inte att operera. Det är alltså en långvarig skada. Det kan dröja flera år innan det är över. fan fan fan. Och jag som redan trodde att det var över. Men ingenting ska få mig att uppfylla mina drömmar. Jag ska klara det här nu. Om jag ska vara ärlig så är fäktningen det bästa som har hänt mig. Den här våren har varit otroligt bra, och jag vet att jag ar utvecklats. Men som med allt annat har det en nackdel. Mina ben har tagit stryk. Den fäktningen jag fäktar nu är inte min. Jag har anpassat mig väldigt mycket efter mina ben, eftersom jag inte kan hoppa lika bra längre. Det sitter i hjärnan också. Visst jag kan fäkta och skita att det gör ont, men det gör bara saken sämre sen. Nästa helg ska jag skita i allt. Jag ska fan lyckas.
Lång text och sånt men jag behövde skriva av mig lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0